czwartek, 16 października 2014

Kilka słów na początek

Witam.
Nazywam się Michał Pietrzak i jestem absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Kulturoznawstwo: Filmoznawstwo i wiedza o mediach. To mój pierwszy blog i szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia jak tym wszystkim zarządzać. Do publikowania skłonił mnie mój dobry przyjaciel, a także moja własna ciekawość opinii na temat swoich przemyśleń. Jest w tym tyleż samo strachu co podniecenia i na chwilę obecną mogę tylko liczyć na to, że moje sądy na tematy o których będę pisał trafią na konstruktywnych krytyków i rozumnych odbiorców.

Głównym celem tego bloga jest pisanie przeze mnie recenzji - przeważnie filmowych. To zarówno nauka jak i zabawa, ale przede wszystkim forma ćwiczenia, które jest niezbędne dla mnie jako przyszłego krytyka, czy publicysty. Czasami - dla sprawdzenia ich odbioru - będę tutaj również zamieszczał inne teksty. Przeważnie z zakresu kulturoznawstwa i szeroko pojętej teorii sztuk audiowizualnych.

Tyle ze wstępu. Pragnę podziękować B. K. za dopingowanie mnie - mam nadzieję, że tego nie pożałuję.

Zapraszam do lektury.

2 komentarze:

  1. I bardzo słusznie, że postanowiłeś założyć blog!!! :) Człowiek musi się chwalić i pokazywać co potrafi ;) Powodzenia!!! :)
    Lila D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dobre słowa. Postaram się wytrwać w założeniach i kontynuować swoją pracę.

    OdpowiedzUsuń